زندگی نامه شهید محمود عباسپور

 

شهید محمود

در دومین روز هفته معلم  سال ۹۴ معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور در منزل شهید محمود عباسپور با پدر این شهید والامقام که از فرهنگیان بازنشسته است دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، در دومین روز هفته معلم دکتر علیرضا کاظمی معاون پشتیبانی این اداره کل با حضور در منزل شهید محمود عباسپور با پدر این شهید والامقام که از فرهنگیان بازنشسته است دیدار و گفت و گو کرده و هفته معلم را به وی تبریک گفت.

گفتنی ا ست اقای  غلامحسین عباسپور پدر شهید محمود عباسپور از سال ۱۳۴۹ وارد خانواده فرهنگیان استان شد، و تا سال ۱۳۸۰ باحضور در مدارس مختلف استان ازجمله ناحیه یک مشهد و تربت حیدریه به تدریس مشغول بود و به مدت ۱۶ سال در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد  به عنوان عضو هیات علمی به صورت پاره وقت همکاری می کند ضمن این که در گروه  پژوهشهای آستان قدس رضوی   جزء گروه مولفین   دو کتاب سنن النبی (۱۰ جلد ) و هدایت الاسم (۸جلد) حضور داشته است.

وی هفت فرزند دارد که سه تن از آن ها معلم هستند .

گفتنی است شهید محمود عباسپور پیش از اعزام به جبهه های نبرد حق علیه باطل دانشجوی رشته ادبیات فارسی دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی مشهد بود و پس از شهادتش در ۴ آبان ۱۳۶۷ در عملیات کربلای ۴ با همرزمان غواصش  به مدت هشت سال جاوید الاثر بوده است.  آرامگاه شهید محمود عباس پور در خواجه ربیع مقابل مرقد مرحوم کافی قرار دارد .

راهش پر رهرو باد

*********************************

 

 

Scan16453

                                                         برای شادی ارواح مطهر شهدای عزیزمان صلوات

 

Sca96453

Scan

Scan123111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

X