هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام

معرفی مدیر و مؤسس

احمد عباسپور

ایمیل :aabbaspoor2003@yahoo.com

متولد : 1343/06/01

ساکن :  مشهد مقدس 

تحصیلات: 

کارشناسی ارشد  برنامه ریزی  درسی دانشگاه  تربیت معلم تهران  (1369-1372)
کارشناسی دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد (1365-1369)
کاردانی امور پرورشی مرکز تربیت معلم شهید دکتر بهشتی مشهد مقدس  (1363-1365)

سوابق حرفه ای :

مربی امور تربیتی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر
 مدرس دانشسرای تربیت معلم شهرستان کاشمر
 مربی پرورشی دبیرستانهای منطقه 6 تهران
 معاون دبیرستان شاهد فردوسی ناحیه دو مشهد مقدس
 مدیر دبیرستان شهید خوش نیت ناحیه دو مشهد مقدس
 مدیر دبیرستان دوره اول متوسطه شاهد پیام غدیر ناحیه دو مشهد مقدس
کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد مقدس
کارشناس مسئول مشارکت های مردمی – امور شاهد و ایثارگران و امور مدارس غیر دولتی و شوراهای آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد
 معاون پرورشی و فرهنگی دبیرستان نمونه دولتی امام علی (ع) ناحیه چهار مشهد مقدس
مدرس مراکز آموزش عالی ضمن خدمت فرهنگیان مشهد مقدس
مدرس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر و تربت حیدریه
مدرس دانشگاه پیام نور شهرستان های کاشمر و تربت حیدریه و مشهدمقدس

سایر سوابق حرفه ای:

سرگروه گروه آموزشی علوم اجتماعی در ناحیه یک مشهد.
سرگروه  مشاوره استان در کارشناسی مشاوره تحصیلی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی.
نماینده مدیران مدارس مشهد در کارشناسی انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی.
نماینده معلمان ناحیه دومشهد در انجمن صنفی معلمان خراسان رضوی
مدرس آموزش خانواده در نواحی دو و چهار آموزش و پرورش  مشهد مقدس
مدیر مرکز روانشناختی و مشاوره آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد مقدس
عضویت در کمیته تحول اداری  آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد مقدس
مشاور تحصیلی و تربیتی دبیرستانهای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو و چهار مشهد مقدس
عضو گروه پژوهش و تحقیق  مرکز فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد مقدس
عضو گروه پژوهش و تحقیق مرکز آموزش صدا و سیمای واحد مشهد مقدس
مسئولیت های سال 1395 تاکنون  به شرح زیر است .
مدیر دبیرستان غیر دولتی پیام غدیر ناحیه 4 مشهد مقدس    از سال 1395 تاکنون 
عضو هیات مدیره خیریه دانش آموزی محسنین ناحیه 4 مشهد مقدس  از سال 1393  تا کنون 
عضو شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی ناحیه 4 مشهد مقدس  از سال 1400  تاکنون 

نمونه از افتخارات :

چی باعث تشکیل موسسه شد؟

دبیرستان غیر دولتی پیام غدیر با مجوز رسمی از اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به شماره 2083028 در سال تحصیلی 1395 تاسیس گردید.
دبیرستان غیر دولتی پیام غدیر توانسته است از سال 1395 تاکنون در امر تعلیم و تربیت، تلاش خود را به کار بسته و راهنمای تحصیلی و تربیتی سودمندی در دوره اول متوسطه برای انان فراهم آورد .
هدف از تاسیس دبیرستان غیر دولتی پیام غدیر کسب مدارج علمی توام با نهادینه کردن فضایل اخلاقی در دانش اموزان است.
فعالیت جمعی از کارشناسان امر تعلیم و تربیت و بهره مندی از شیوه های نوین آموزشی به منظور توسعه شخصیت نوجوانان از ویژگی های این مجموعه است.

در موسسه چه اتفاقی میوفته؟

کمک به دانش اموزان با مشارکت اولیای محترم به منظور توسعه رشد و پرورش ابعاد تمام ساحتی به کمک آموزشهای نوین و با همراهی نیروی انسانی متعهد
پیگیری و اجرای مسئولانه اهداف تعلیم و تربیت و نیز اهداف دوره تحصیلی متوسطه اول بر اساس مصوبات شورای عالی اموزش و پرورش :توسعه فرایند هدایت تحصیلی
توسعه شناخت معارف دینی و مبانی اعتقادی و آشنایی با آداب اسلامی

چشم انداز موسسه دانشوران پیام غدیر

گام اول:
حضور برتر دانش آموزان در مسابقات علمی و درسی و فرهنگی و هنری و معارف اسلامی
بهره مندی از کادر آموزشی و تربیتی متخصص و متعهد
آشنایی دانش آموزان با مشاغل و محیط اجتماعی پیرامونی
بهره مندی دانش آموزان از کارگاه آزمایشگاه ، فعالیت های تجربی و عملی ،مطالعه و تحقیق ،بازدید ،مصاحبه ،
تاکید بر فعالیت های فوق برنامه به عنوان وسیله ای جهت شناخت ،کشف و پرورش استعدادهای فردی و تشخیص علاقه و ذوق واقعی

گام دوم:
تقویت هویت دینی و ملی
احترام به تفاوت دیدگاهها ، صمیمیت ، اخلاق مداری ، یادگیری موثر
تربیت دانش آموزان خلاق و متعهد و مسئولیت پذیر و بهره مند از دانش و مهارت لازم برای ادامه تحصیل در دوره دوم متوسطه

گام سوم:  
• آموختن کلیه مطالب دروس دوره اول متوسطه برای دانش آموزان الزامی است
• کلیه آموزش ها دارای جنبه عملی و عینی و با آینده دانش آموز در ارتباط است
• برگزاری دوره های مهارتی برای کلیه پایه های تحصیلی از اهمیت خاصی برخوردار است .
• اموزش اخلاق و اشنایی با فرایض دینی با رویکرد ترکیبی دروس مربوطه انجام می گیرد
• در آموزش هر درس به تناسب موضوع از کارگاه و ازمایشگاه و کارهای عملی و تجربی و مطالعه و تحقیق و بازدیدومصاحبه و. استفاده می شود .
• برای اشنایی دانش آموزان با مشاغل و محیط اجتماعی در بازدید های خارج از مدرسه شرکت داده می شوند .
• نقش معلم با استفاده از روش آموزش فعال در هدایت دانش اموزان جهت شکوفایی استعدادها و کشف علائق و توانایی های او مورد تاکید قرار می گیرد .
• کلاس موضوعی برای تدریس علوم و ریاضی در یک فضای ثابت که مجهز به وسایل و مواد کمک آموزشی کافی باشد تعیین می شود
• تعدادی از دروس مصوب اموزش و پرورش و اجرای فعالیتهای فرهنگی و هنری و مسابقات قران کریم و معارف اسلامی به روش غیر حضوری و بهره گیری از فضای مجازی صورت می گیرد
• فعالیت های فوق برنامه اعم از آموزشی و یا پرورشی به عنوان وسیله ای جهت شناخت و کشف و پرورش استعدادهای فرد مورد تاکید است. .
• برای کلیه دانش آموزان پرونده مشاوره ای با رویکرد استعداد سنجی و هدایت تحصیلی تشکیل می گردد.
• فرایند انتخاب رشته در پایه نهم با اجرای برنامه های خاص برای دانش اموزان و اولیای انان صورت می گیرد
• برنامه اموزش خانواده / کلاسهای خوشه ای / برنامه راهنمایی و مشاوره
•توجه به تشکل های دانش آموزی از طریق حضور در شورای دانش آموزی و بسیج دانش آموزی و هلال احمر و امور تربیتی مدرسه مورد تاکید است.
•کلیه نتایج ازمونهای عملکرد تحصیلی دانش اموزان از طریق سامانه های اینترنتی به اطلاع دانش اموزان و والدین محترم می رسد.
• طرح های تشویق تلاشگران / انضباط هوشمند / تاک / سمت / پات / ساد / مدام / یاریگران زندگی / مهارت های زندگی / مروج سلامت  / آموزش خانواده / با مشارکت  دانش آموزان و خانواده های علاقمند  اجرا می گردد. 
کلیه فعالیتهای تحصیلی و تربیتی دانش اموزان در سایت اموزشگاه به نشانی زیر  ثبت می گردد.