1.تا چه اندازه در فعاليت هاي جاري و يا گروهي بطور مناسب بدون اينكه كسي به شما بگويد،شركت مي كنيد؟
2.تا چه اندازه مقررات ناعادلانه كلاس درس مورد سوال قرار مي دهيد؟
3.تا چه اندازه از ديگران براي شركت در فعاليت ها دعوت مي كنيد؟
4.تا چه اندازه تكاليف كلاسي را در محدوده زماني تعيين شده انجام مي دهيد؟
5.تا چه اندازه به همسالان خود در انجام تكاليف كلاسي به طور داوطلبانه كمك مي كنيد؟
6.تا چه اندازه تكاليف كلاسي را درست انجام مي دهيد؟
7.تا چه اندازه از وقت خود درحالي كه منتظر كمك است
8.تا چه اندازه با همسالان خود بدون اجبار همكاراي مي كنيد؟
9.تا چه اندازه از راهنمايي هاي معلم خود پيروي مي كنيد؟
10.تا چه اندازه از وقت آزاد خود استفاده مناسب مي كنيد؟
11.تا چه اندازه آسان با ديگران دوست مي شويد؟
12.تا چه اندازه عقايد همسالان خود براي فعاليت هاي گروهي مي پذيريد؟
13.تا چه اندازه درباره خود در موقع مناسب ابراز اظهارات مثبت انجام مي دهيد؟
14.تا چه اندازه به فشار و اجبار همسالان پاسخ مناسب مي دهيد؟
15.تا چه اندازه به اذيت و آزار همسالان پاسخ مناسب مي دهيد؟
16.تا چه اندازه در صحبت با همسالان پيش قدم مي شويد؟
17.تا چه اندازه از همسالان به طور مناسب تمجيد مي كنيد؟
18.تا چه اندازه خشم خود را در موقعيت تعارض آميز با همسالان كنترل مي كنيد؟
19.تا چه اندازه ايده هاي خود در موقعيت تعارض آميز براي جلب موافقت ديگران تغيير مي دهيد؟
20.تا چه اندازه معلم خود را زماني كه فكر مي كنيد بطور ناعادلانه اي با شما برخورد داشته است، را درجريان قرار مي دهيد؟
21.تا چه اندازه خشم خود را در موقعيت تعارض آميز با بزگترها كنترل مي كنيد؟
22.تا چه اندازه انتقادات ديگران را مي پذيريد؟
23.تا چه اندازه مزاحمت هاي همكلاسي ها هنگام انجام تكاليف كلاسي را ناديده مي گيريد؟
24.تا چه اندازه به مراقبت از ديگران علاقه مند هستيد؟
25.تا چه اندازه از ديدن گريه يا درد ديگران ناراحت مي شويد؟
26.تا چه اندازه به همكلاسي هايي كه تازه به كلاس ملحق شده اند، كمك مي كنيد؟
27.تا چه اندازه از مشكلات ديگران احساس تأسف و تأثر مي كنيد؟
28.تا چه اندازه براي كساني كه خوشبختي كمتري دارند، احساس نگراني و دلسوزي مي كنيد؟
29.تا چه اندازه از بدشانسي و بدبختي بعضي از همكلاسي ها احساس آشفتگي مي كنيد؟

دیدگاهتان را بنویسید